شهردار اهواز: تلاشهای بی وقفه و اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی در نظم بخشیدن به شهر شایسته تقدیر است

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 مرداد 1400 | 09:46 ق.ظ
شهردار اهواز: تلاشهای بی وقفه و اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی در نظم بخشیدن به شهر شایسته تقدیر است مراسم تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی استان، اهواز و فرمانده راهور شهرستان اهواز با حضور شهردار و فرماندار اهواز برگزار شد. در این مراسم شهردار اهواز گفت : بی شک هیچ تلاشی در جهت رفاه و آسایش همنوع در بارگاه الهی بی اجر نمی ماند اما سپاس آیین نیکویی است که همواره از گذشته تا […]

مراسم تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی استان، اهواز و فرمانده راهور شهرستان اهواز با حضور شهردار و فرماندار اهواز برگزار شد.

در این مراسم شهردار اهواز گفت : بی شک هیچ تلاشی در جهت رفاه و آسایش همنوع در بارگاه الهی بی اجر نمی ماند اما سپاس آیین نیکویی است که همواره از گذشته تا کنون در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

ابراهیم نوشادی افزود: وجود نظم و امنیت در کلانشهر اهواز همواره حاصل زحمات خستگی ناپذیر و فداکاری های شما و همکاران تلاشگر و جان برکفتان در نیروی انتظامی و پلیس راهور است که همواره با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده اند تا ارامش را در جامعه برقرار کنند. .

وی ادامه داد : تلاشهای بی وقفه و اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی و پلیس راهور و رسیدگی به مسائل و رفع مشکلات و موانع شایسته تقدیر فراوان است.

شهردار اهواز گفت : همراهی و همکاری شما را در نظم بخشیدن به شهر اهواز و استان خوزستان ارج می نهیم و امیدوارم در رسالت سنگینی که بر دوش دارید سربلند و پیروز باشید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار