تلاش گروه منتظران ظهور برای آب‌رسانی به روستا‌های خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 مرداد 1400 | 10:24 ق.ظ
تلاش گروه منتظران ظهور برای آب‌رسانی به روستا‌های خوزستان طرح آب‌رسانی به روستای تنگه ۳ خوزستان در ۲ سطح کوتاه مدت و بلند مدت در حال انجام شدن است

 

به گزارش کشاورزی پرس، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاداسلامی گفت: ۶۰۰ آب معدنی توسط گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در روستا‌های حمیدیه توزیع شد.جلال عادی افزود: هزینه تامین این آب معدنی‌ها را خیرین پرداخت کردند و توسط ۲ کامیون به خوزستان منتقل شد.مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاداسلامی با بیان اینکه برخلاف ادعای برخی مسئولان یا حتی برخی از افراد اهل خوزستان مبنی بر اینکه نیاز به ارسال آب معدنی نیست، گفت: برخی از روستا‌های این استان واقعا به آب شرب نیازمند بوده و قدرت پرداخت هزینه برای خریداری آب را ندارند.وی درباره فعالیت‌های گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: آب‌رسانی به روستا‌های خوزستان برای مصرف خانگی اصلی‌ترین هدف تیم جهادی اعزام شده به این استان است. این آب‌رسانی در قالب تامین آب و لوله‌کشی، تامین آب انبار و تانکر بزرگ، کمک به رفع مشکل آب‌رسانی روستا‌ها است.مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح آب‌رسانی به این روستا‌ها در ۲ سطح کوتاه مدت و بلند مدت انجام می‌شود. طرح کوتاه مدت که تهیه و توزیع آب معدنی یا رساندن آب با تانکر به روستا‌ها است.وی گفت: گروه منتظران ظهور تلاش دارد در طرح ماندگار آب‌رسانی به روستای تنگه ۳ در نزدیکی آبادان را انجام دهد. در این طرح تلاش شده تا با لوله کشی آب شرب شهری در اختیار روستائیان قرار گیرد. همچنین در گام بعدی با تاسیس تصفیه‌خانه ضمن اشتغال زایی برای جوانان، آب بهداشتی برای مصرف آشامیدنی مردم روستا، تامین شود.عادلی افزود: در حال حاضر گروه جهادی با کرایه ماشین بیل مکانیکی و وسایل مورد نیاز در حال حفاری برای لوله گذاری هستند تا آب را به روستای تنگه ۳ برسانند. ۸۰۰ متر لوله نیز برای رساندن آب به روستا تامین شده است.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به اینکه روستای تنگه ۳ در نزدیکی رودخانه قرار دارد و به راحتی با لوله کشی می‌تواند آب در اختیار داشته باشد، گفت: متاسفانه در اثر بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مسئولان سالهاست که این روستا با وجود نزدیکی به رودخانه، از آب شهری برخوردار نیست.

منبع:خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار