هرگونه افزایش قیمت نان تخلف است / تخلفات را به ۱۲۴ اعلام کنید

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 مرداد 1400 | 10:41 ق.ظ
هرگونه افزایش قیمت نان تخلف است / تخلفات را به ۱۲۴ اعلام کنید نایب رئیس اتاق اصناف اهواز گفت: هرگونه افزایش قیمت نان حتی برای نانوایان آزادپز تخلف و غیرمجاز است. به گزارش کشاورزی پرس غلامعلی گلزار در خصوص افزایش قیمت نان در اهواز اظهار کرد: افزایش قیمت نان خلاف مقررات است و تاکنون نیز دستورالعملی مبنی بر افزایش قیمت نان ابلاغ نشده است. وی افزود: در اهواز […]

نایب رئیس اتاق اصناف اهواز گفت: هرگونه افزایش قیمت نان حتی برای نانوایان آزادپز تخلف و غیرمجاز است.

به گزارش کشاورزی پرس غلامعلی گلزار در خصوص افزایش قیمت نان در اهواز اظهار کرد: افزایش قیمت نان خلاف مقررات است و تاکنون نیز دستورالعملی مبنی بر افزایش قیمت نان ابلاغ نشده است.

وی افزود: در اهواز نانوایی‌ها به سه مدل آزادپز، نیمه دولتی که یارانه کمتری از دولت دریافت می‌کنند و دولتی، تقسیم می‌شوند و نانوایان دولتی نمی‌توانند گرانفروشی کنند.

نایب‌رئیس اتاق اصناف اهواز با اشاره به اینکه نانوایان آزادپز تحت پوشش اتحادیه نانوایان قرار ندارند، گفت: نانوایان آزادپز، آرد را سه برابر نرخ دولتی خریداری می‌کنند، نرخ‌نامه‌ای ندارند و غالبا غیرمجاز هستند.

گلزار تصریح کرد: هرگونه افزایش قیمت نان حتی برای نانوایان آزادپز غیرمجاز است.

بهرام جباری، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز در این خصوص اظهار کرد: افزایش قیمت نان تخلف است و فعلا در ستاد تنظیم بازار خوزستان، مصوب نشده است.

وی گفت: شهروندان محل نانوایی‌های متخلف را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار