اعتراف باند سارقان مسلح به ۴ فقره سرقت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 مرداد 1400 | 15:01 ب.ظ
اعتراف باند سارقان مسلح  به ۴ فقره سرقت اعتراف باند سارقان مسلح به ۴ فقره سرقت رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلحانه و اعتراف آنان به ۴ فقره سرقت خبر داد و اعتراف آنان به ۳ فقره سرقت مسلحانه و یک فقره سرقت عادی خبر داد. به گزارش کشاورزی پرس، سرهنگ “سهراب حسین نژاد” در بیان جزئیات این خبر […]

اعتراف باند سارقان مسلح به ۴ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلحانه و اعتراف آنان به ۴ فقره سرقت خبر داد و اعتراف آنان به ۳ فقره سرقت مسلحانه و یک فقره سرقت عادی خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس، سرهنگ “سهراب حسین نژاد” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از برخی کارگاه‌ها و شرکت‌ها در شهرستان‌های اهواز، سوسنگرد، کارون و هویزه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی سرانجام مخفیگاه سارقان مزبور شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات سرقت کشف و یک دستگاه خودروی مورد استفاده در این سرقت‌ها توقیف شد.

وی با اشاره به تحت تعقیب بودن سارقان بخاطر سرقت مسلحانه از شرکت‌های نفتی در شهرستان هویزه، بیان داشت: سارقان تاکنون به ۳ فقره سرقت مسلحانه از اماکن و یک فقره سرقت عادی اعتراف کردند.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری مالخران ادامه دارد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

منبع پایگاه خبری پلیس


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار