کشف ۷۲ کیلوگرم حشیش در “اهواز”

تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 مرداد 1400 | 12:05 ب.ظ
کشف ۷۲ کیلوگرم حشیش در “اهواز” به گزارش کشاورزی پرس، پلیس سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت و تسلط اطلاعاتی یک محل دپو مواد مخدر را در شهرستان اهواز شناسایی کردند. وی افزود: […]

به گزارش کشاورزی پرس، پلیس سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت و تسلط اطلاعاتی یک محل دپو مواد مخدر را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی افزود: در این ارتباط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات تخصصی محل دقیق دپوی مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی، ۷۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

منبع خبرگزاری پلیس


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار