شهردار اهواز: ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 مرداد 1400 | 09:48 ق.ظ
شهردار اهواز: ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است با توجه به نیاز به برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مدیریت شهری، روز گذشته شهردار اهواز در دفتر خود با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای شهروندان شد و به مشکلات آنان رسیدگی کرد. به گزارش کشاورزی پرس ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در این زمینه گفت:  این دیدارها در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های […]

با توجه به نیاز به برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مدیریت شهری، روز گذشته شهردار اهواز در دفتر خود با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای شهروندان شد و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش کشاورزی پرس ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در این زمینه گفت:  این دیدارها در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان به منظور خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف مدیریت‌شهری است.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید به درستی نسبت به ادای آن اقدام کرد، افزود: دوران خدمت رسانی باید جهت رفع نیازهای مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند بهره لازم را برد .

شهردار اهواز تصریح کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه ریزی های صحیح و اصولی مدیریتی است که این مهم با مشارکت همه جانبه مردم و اعمال شیوه های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است .

گفتنی است در این دیدار پس از طرح مسائل و مشکلات شهری از سوی شهروندان، راهنمایی‌ها و پیگیری لازم توسط شهردار ارائه و موارد مورد نیاز جهت بررسی بیشتر به معاونین و واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود.

منبع  شهرداری اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار