کسب مقام قهرمانی تیم منتخب والیبال بانوان شهرداری اهواز در مسابقات ادارات کلانشهر اهواز

تاریخ انتشار: پنجشنبه 14 مرداد 1400 | 09:58 ق.ظ
کسب مقام قهرمانی تیم منتخب والیبال بانوان شهرداری اهواز در مسابقات ادارات کلانشهر اهواز تیم منتخب والیبال بانوان شهرداری اهواز در مسابقات ۴جانبه کارکنان ادارات در سطح کلانشهر اهواز قهرمان شد و رتبه اول را از آن خود کرد. به گزارش کشاورزی پرس در این مسابقات که در دو روز متوالی از دوازدهم تا سیزدهم مرداد ماه سال جاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار […]

تیم منتخب والیبال بانوان شهرداری اهواز در مسابقات ۴جانبه کارکنان ادارات در سطح کلانشهر اهواز قهرمان شد و رتبه اول را از آن خود کرد.

به گزارش کشاورزی پرس در این مسابقات که در دو روز متوالی از دوازدهم تا سیزدهم مرداد ماه سال جاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، تیم منتخب والیبال بانوان شهرداری اهواز با غلبه بر حریفان به قهرمانی دست یافت.

 این مسابقات به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مجموعه ورزشی شهید زکوی باحضور مسئولین افتتاح و با رعایت کامل پرو تکل های بهداشتی برگزار شد.

نغمه مالکی کاپیتان تیم از معاونت فرهنگی و اجتماعی، شیوا نادری زاده مربی و بازیکن از شهرداری منطقه ۷،عاطفه شاعری کریمی بازیکن از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل،
سحر یادگاری بازیکن از شهرداری منطقه ۳، زهرا اشرف پوری بازیکن از معاونت شهرسازی و معماری، سینا محمد خانی بازیکن از شهرداری منطقه ۲، مریم باوی سرپرست تیم شهرداری از معاونت فرهنگی و اجتماعی اعضای تیم منتخب شهرداری را تشکیل می دادند.

گفتنی است تیم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در ۳ سال گذشته مقام اول والیبال کشوری را در این مسابقات کسب کردند و تیم منتخب شهرداری اهواز این تیم را در فینال این دوره از مسابقات با نتیجه ۱۰-۱۵ و تیم بانوان استانداری را با نتیجه ۵-۱۵ شکست داد.

منبع شهرداری اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار