دیدار سرپرست جدید شهرداری با فرماندار اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1400 | 09:01 ق.ظ
دیدار سرپرست جدید شهرداری با فرماندار اهواز علیرضا عالیپور سرپرست جدید شهرداری اهواز در اولین ساعات اولین روز کاری خود با جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز دیدار و گفتگو کرد. به گزارش کشاورزی پرس،وی در این دیدار از رهنمودهای فرماندار اهواز بعنوان رئیس شورای تامین شهر، رئیس شورای اصناف و رئیس شورای اجتماعی شهر بهره برد و عنوان کرد: نظرات جناب فرماندار […]

علیرضا عالیپور سرپرست جدید شهرداری اهواز در اولین ساعات اولین روز کاری خود با جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کشاورزی پرس،وی در این دیدار از رهنمودهای فرماندار اهواز بعنوان رئیس شورای تامین شهر، رئیس شورای اصناف و رئیس شورای اجتماعی شهر بهره برد و عنوان کرد: نظرات جناب فرماندار و وقوف ایشان به برخی مسائل شهر می تواند در حل بسیاری از معضلات و چالش های شهر راهگشا و مفید باشد.

فرماندار اهواز نیز در این دیدار عنوان کرد: با توجه به تجربیات سرپرست جدید شهرداری مطمئنا ایشان در بسیاری موارد بر مشکلات شهر و شهرداری واقف هستند و هرجا نیاز بود هم می توانند مسائل جدی شهرداری را از فرمانداری پیگیری کنند و در حد توان فرمانداری به کمک شهرداری می آید.

منبع شهرداری اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار