رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: نظارت و بازرسی از شعب دادگاه ها و دادسراها افزایش می یابد

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1400 | 11:13 ق.ظ
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: نظارت و بازرسی از شعب دادگاه ها و دادسراها افزایش می یابد رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی و به منظور ارتقای کیفیت و کمیت عملکرد شعب دادگاه ها و دادسراهای سراسر استان، نظارت ها و بازرسی ها از شعب دادسرا و دادگاه ها افزایش می یابد. به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در جلسه شورای […]

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی و به منظور ارتقای کیفیت و کمیت عملکرد شعب دادگاه ها و دادسراهای سراسر استان، نظارت ها و بازرسی ها از شعب دادسرا و دادگاه ها افزایش می یابد.
به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در جلسه شورای معاونین دادگستری استان، اظهار کرد: هدف از نظارت و بازرسی ها از شعب دادگاه ها و دادسراها، بهبود خدمت رسانی و رفع مشکلات احتمالی و همچنین فرصت مناسب در جهت تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت است که با توجه به اینکه بازرسی ها هم ابعاد کمی و هم ابعاد کیفی را در بر می گیرد لذا موقعیت مناسبی برای اصلاح امور ایجاد می کند.
وی رعایت نظم و انضباط اداری را پایه و اساس خدمت به مردم دانست و افزود: نظم و انضباط اداری در دادگستری ها، دادسراها و شوراهای حل اختلاف باید رعایت شود و این امر رضایتمندی مردم را نسبت به دستگاه قضایی افزایش می دهد.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی ادامه داد: روسای دادگستری ها و دادستان های سراسر استان در خصوص حسن اجرای بخش نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی از سوی قوه قضائیه و مدیریت دادگستری استان نظارت کافی داشته باشند و تمامی همکاران قضایی موظف هستند طبق این بخش نامه ها و دستورالعمل ها عمل کنند.

منبع روابط عمومی دادگستری خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار