پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1400 | 09:21 ق.ظ
پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز خبرنگار به گزارش کشاورزی پرس، متن پیام حسین گروسی به شرح زیر است: بی تردید خبرنگاری جهاد برای پاسداشت حقیقت و ارتقاء سطح آگاهی افراد به منظور رسیدن به رشد فکری در راستای روشنگری است. این مهم از ضروریات غیر قابل انکارِ مسؤولیت اجتماعی خبرنگاران است و در این مسیر، شجاعت و جسارت آنان که قلم […]

به گزارش کشاورزی پرس، متن پیام حسین گروسی به شرح زیر است:
بی تردید خبرنگاری جهاد برای پاسداشت حقیقت و ارتقاء سطح آگاهی افراد به منظور رسیدن به رشد فکری در راستای روشنگری است. این مهم از ضروریات غیر قابل انکارِ مسؤولیت اجتماعی خبرنگاران است و در این مسیر، شجاعت و جسارت آنان که قلم به دست می گیرند، شایسته قدردانی و سپاسگزاری است.
روز خبرنگار یادآور قسم گران بهای حضرت حق به قلم است و تاکید بر آنکه صاحبان اندیشه و قلم، رسالتی بس سنگین تر از سایر اقشار جامعه بر دوش می کشند. به ویژه امروز و در عصر ارتباطات و فناوری های اطلاع رسانی که بنگاه های بزرگ رسانه ای در کنار شبکه های اجتماعی در انتشار بی وقفه اطلاعات، همراه و همگام پیش می روند، رسالت و مسئولیت خبرنگاران و صاحبان قلم به مراتب بیشتر، حساستر و پرمخاطره تر از گذشته شده و لزوم شناخت و تسلط بر سواد رسانه را نسبت به فضای موجود بیش از پیش نمایان می کند.
هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار متعهد کشورمان، که به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده فرصتی مناسب برای گرامی‌داشت مقام خبرنگار و توجه به جایگاه و نقش بی‌بدیل او در به گردش درآوردن آگاهی و تقویت معرفت اجتماعی است.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران متعهد و پرتلاش در توسعه و تعالی جامعه و منطقه آزاد اروند، این روز را به همه دست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق و سربلندی این عزیزان را در همه عرصه‌ها خواستارم.
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

منبع روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار