پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1400 | 09:28 ق.ظ
پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار ن و القلم و ما یسطرون   روز خبرنگار، روز ارج نهادن به قهرمانان عرصه‌ی آگاهی و شفافیت است. روز گرامیداشت تلاش‌ها و فداکاری‌های عزیزانی‌ است که به ویژه در سالیان اخیر، در جنگ نابرابر تحریم‌ها علیه ملت ایران، پیشقراول اطلاع‌رسانی دستاوردهای استقلال صنعتی کشور بودند و در آوردگاه همه‌گیری ویروس کرونا نیز، در عرصه‌ی […]

ن و القلم و ما یسطرون

 

روز خبرنگار، روز ارج نهادن به قهرمانان عرصه‌ی آگاهی و شفافیت است. روز گرامیداشت تلاش‌ها و فداکاری‌های عزیزانی‌ است که به ویژه در سالیان اخیر، در جنگ نابرابر تحریم‌ها علیه ملت ایران، پیشقراول اطلاع‌رسانی دستاوردهای استقلال صنعتی کشور بودند و در آوردگاه همه‌گیری ویروس کرونا نیز، در عرصه‌ی ارزشمند آموزش‌های عمومی و ثبت دلاوری‌های مردان و زنان خطوط مقدم درمان و تولید، از جان مایه گذاشتند.

صنعت نفت به عنوان خاستگاه روابط عمومی و خبرنگاری صنعتی در ایران، همواره پیوندی ناگسستنی با خبرنگاران، جراید و اصحاب‌رسانه داشته است و در مسیر سخت توسعه‌ی پایدار ایران، این بزرگواران را همکاران بلافصل خود می‌شمارد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت نفت و مناطق نفت‌خیز جنوب، فرارسیدن روز خبرنگار را شادباش عرض نموده، تندرستی و پیروزی همه خبرنگاران جوینده‌ی حقیقت و دغدغه‌مند توسعه ایران را از درگاه خداوند منّان خواستارم.

 

احمد محمدی

مدیرعامل

۱۷ مرداد ۱۴۰۰


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار