خط تولید کیوسک خود دریافت در منطقه آزاد اروند بهره برداری شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1400 | 09:19 ق.ظ
خط تولید کیوسک خود دریافت در منطقه آزاد اروند بهره برداری شد به گزارش کشاورزی پرس، شاهین جوانمردی افزود: پیش از این مجموعه فناب تک دستگاه‌های غیرنقدی در این حوزه تولید و به بازار ارائه کرده بود اما در خارج از استان این اتفاق افتاده بود و قول داده بودیم در این ساختمان جدید این کار را ادامه دهیم. وی خوشبختانه دیروز در بحث تولید دستگاه‌های خود […]

به گزارش کشاورزی پرس، شاهین جوانمردی افزود: پیش از این مجموعه فناب تک دستگاه‌های غیرنقدی در این حوزه تولید و به بازار ارائه کرده بود اما در خارج از استان این اتفاق افتاده بود و قول داده بودیم در این ساختمان جدید این کار را ادامه دهیم.

وی خوشبختانه دیروز در بحث تولید دستگاه‌های خود دریافت را استارت بزنیم و به حول قوه الهی امید است در ماه‌های آتی ۲ محصول دیگر از جمله دستگاه نوبت دهی هوشمند و کیوسک‌های هوشمند در نیمه دوم ۱۴۰۰ محصولات را بازار ارائه دهیم.

جوانمردی بیان داشت: محصولات تولیدی در این مجموعه برای حوزه بانکی تعریف شده ولی محصول نوبت دهی هوشمند منوط به حوزه بانکی نیست و هر حوزه نیاز به نوبت‌دهی داشته باشد می‌تواند از این محصول ما استفاده کند.

وی در ادامه گفت: ظرفیت دیده شده برای تولید محصولات ۵۵ ایستگاه کاری در این سالن دیده شده و تقریبا در فاصله زمانی ۱۴ روزه می‌توان این محصولات تولید شوند.

جوانمردی ادامه داد: امید است در آینده بسیار نزدیک دستگاه اندرویت باکس در این مجموعه تولید شود و کار این دستگاه ضبط و پخش فیلم از طریق شبکه تلویزیونی که به گیرنده های تلویزیونی وصل شده و یا از طریق فیلم اینترنتی فیلم را پخش کند.
واحدصنعتی فناپ تک تولیدکننده انواع محصولات پرداخت الکترونیکی و دیجیتال چهارم خرداد۱۴۰۰ و سرمایه گذاری اولیه یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی خرمشهر بهره‌برداری شد.

هولدینگ فناپ ‌تک برای ۱۸۰ نفر اشتغال مستقیم و ۳۶۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

هم اکنون این شرکت محصولات تجهیزات بانکی، پرداخت الکترونیکی ، انواع کارت خوان، کیوسک بانکی خوددریافت، خودپرداز کیوسک هوشمند نوبت دهی تولید می‌کند.

امسال هر سه ماه یک یا چند محصول جدید همچون تبلت دانش آموزی، گوشی تلفن همراه ، پنل پی سی به محصولات کارخانه اضافه خواهد شد و تا پایان سال مودم مخابراتی ای دی اس ال و تی دی ال تی به سبک به مجموعه محصولات اضافه می‌شود.

شهرک صنعتی خرمشهر در ۱۰ کیلومتر این شهر و در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارد.

منبع روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار