دیدار سرمربی تیم قشقایی شیراز با سرپرست شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1400 | 09:05 ق.ظ
دیدار سرمربی تیم قشقایی شیراز با سرپرست شهرداری اهواز ساعاتی پیش(۱۶مرداد) داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی شیراز در دفتر علیرضا عالیپور سرپرست شهرداری اهواز حضور پیدا کرد و پیراهن شماره ۱۰ این تیم را تقدیم سرپرست شهرداری کرد. به گزارش کشاورزی پرس هرمزی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای عالیپور اظهار امیدواری کرد: تلاشهای شایان توجهی در حوزه ارتقا ورزش محلات از سوی […]

ساعاتی پیش(۱۶مرداد) داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی شیراز در دفتر علیرضا عالیپور سرپرست شهرداری اهواز حضور پیدا کرد و پیراهن شماره ۱۰ این تیم را تقدیم سرپرست شهرداری کرد.

به گزارش کشاورزی پرس هرمزی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای عالیپور اظهار امیدواری کرد: تلاشهای شایان توجهی در حوزه ارتقا ورزش محلات از سوی شهرداری در سطح شهر صورت بگیرد زیرا استان خوزستان و شهر اهواز در عرصه ورزش حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

گفتنی است داریوش هرمزی مدرس AFC و از مربیان خوزستانی به شمار می‌رود که سابقه قهرمانی‌های متعدد در فوتبال پایه با تیم‌های فولادخوزستان و استقلال اهواز را دارد.
وی همچنین سابقه مربیگری در تیم های فجرسپاسی، استقلال اهواز؛ نفت امیدیه، ملی حفاری ، کارون  خرمشهر، سردار بوکان و فولاد خوزستان و هدایت تیم استقلال ملاثانی را در کارنامه خود دارد.

منبع شهرداری اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار