امنیت و سلامت مردم منطقه اولویت سازمان منطقه آزاد اروند است

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مرداد 1400 | 09:20 ق.ظ
امنیت و سلامت مردم منطقه اولویت سازمان منطقه آزاد اروند است به گزارش کشاورزی پرس،حسین گروسی در آیین امضای تفاهم نامه تامین اعتبار بخشی از طرح های جمع آوری فاضلاب شهری آبادان افزود: امنیت و سلامت دو موضوع مهم برای مردم منطقه است که دست یافتن به آن نیازمند هم افزایی بین دستگاهی است. گروسی افزود: فاینانس فاضلاب امروزه با سلامتی مردم در ارتباط است و […]

به گزارش کشاورزی پرس،حسین گروسی در آیین امضای تفاهم نامه تامین اعتبار بخشی از طرح های جمع آوری فاضلاب شهری آبادان افزود: امنیت و سلامت دو موضوع مهم برای مردم منطقه است که دست یافتن به آن نیازمند هم افزایی بین دستگاهی است.

گروسی افزود: فاینانس فاضلاب امروزه با سلامتی مردم در ارتباط است و تصفیه خانه ها در آبادان این سلامتی را به خطر انداخته اند.

وی اظهار داشت: این تصفیه خانه ها با هدایت فاضلاب به رودخانه باعث آلودگی محیط زیست، نخیلات و شوری آب شده اند.

گروسی بیان کرد: پیشرفت ۶۰ درصدی شبکه فاضلاب آبادان قابل قبول نیست و انتظار می رود علاوه بر چهار هزار میلیاردی که امروز با عقد تفاهم نامه در اختیار آب و فاضلاب استان خوزستان قرار گرفت، اعتبارات دیگری نیز اختصاص یابد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت‌: البته از سوی بانک تجارت کشور نیز چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب خرمشهر در نظر گرفته شده است.

گروسی گفت: حل مشکلات فاضلاب آبادان و خرمشهر حداقل به ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و سازمان منطقه آزاد اروند که از بدو تاسیس تا کنون ۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد داشته نمی تواند به تنهایی این اعتبار را تامین کند.

تفاهم‌نامه تامین اعتبار بخشی از طرح جمع‌آوری فاضلاب شهری آبادان به مبلغ چهار هزار میلیارد ریال بین شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بانک صادرات کشور روز یکشنبه امضا شد.

منبع روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار