نام مرحوم مهندس علی احتشامی بر بلوار اصلی کشت و صنعت دعبل خزاعی حک شد رونمایی از سردیس مدیرعامل فقید شرکت خمیرمایه و الکل رازی

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مرداد 1400 | 09:44 ق.ظ
نام مرحوم مهندس علی احتشامی بر بلوار اصلی کشت و صنعت دعبل خزاعی حک شد رونمایی از سردیس مدیرعامل فقید شرکت خمیرمایه و الکل رازی سردیس مدیرعامل فقید شرکت خمیرمایه و الکل رازی در بلوار “مهندس علی احتشامی” کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی رونمایی شد.
 

در آیین نامگذاری بلوار و رونمایی از این سردیس که روز یکشنبه هفدهم مردادماه با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و جمعی از مدیران و معاونین برگزار شد، یاد و خاطره شادروان مهندس علی احتشامی مدیرعامل فقید شرکت خمیرمایه و الکل رازی گرامی داشته شد.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، زنده یاد احتشامی را از نخبگان و مدیران سخت کوش صنعت نیشکر دانست که در طول دوران خدمت، اقدامات ماندگاری را از خود برجای گذاشت.

دکتر عبدعلی ناصری نامگذاری بلوار اصلی کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی و رونمایی از سردیس شادروان احتشامی را به نوعی ادای دین به خدمات بی نظیر ایشان دانست و بیان داشت که فعالیت ها و اقدامات ایشان، این شرکت را در مسیر توسعه و اعتلا قرار داد .

وی افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا، با برنامه ریزی ها و فعالیت های شبانه روزی این مدیر فقید و سایر کارکنان ، صنعت نیشکر توانست رکورد تولید الکل طبی را به دست آورد و الکل مورد نیاز شرکت های ساخت مواد ضدعفونی را تامین کند.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز گفت: خدمات مرحوم احتشامی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی ماندگار است و هم در عرصه صنعت و هم در عرصه مدیریت نامی نیک از خود برجای گذاشت.

شهرام فرحمند افزود: بنا به پیشنهاد مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و به پاس زحمات سالیان گذشته شادروان مهندس احتشامی، بلوار اصلی کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی به نام این مرحوم نامگذاری شد.

مرحوم احتشامی مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی بود که اردیبهشت ماه امسال به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار