الگوی کشت پاییزه خوزستان چه خواهد شد؟

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مرداد 1400 | 10:28 ق.ظ
الگوی کشت پاییزه خوزستان چه خواهد شد؟ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: الگوی کشت پاییزه از طرف سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مطرح خواهد شد اما باید با توجه به منابع و مصارف آب کشاورزی برای سال زراعی جاری، روی الگوی کشت بررسی‌های لازم انجام و در این خصوص تصمیم‌گیری شود. به گزارش کشاورزی پرس،تورج نوروزی در خصوص کشت […]

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: الگوی کشت پاییزه از طرف سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مطرح خواهد شد اما باید با توجه به منابع و مصارف آب کشاورزی برای سال زراعی جاری، روی الگوی کشت بررسی‌های لازم انجام و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

به گزارش کشاورزی پرس،تورج نوروزی در خصوص کشت پاییزه در سال جاری اظهار کرد: طبق آخرین جلسه شورای کشاورزی استان خوزستان که به ریاست استاندار و حضور اعضای ذی‌ربط برگزار شد، در خصوص الگوی کشت محصولات کشاورزی پاییزه در سال زراعی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ تصمیم بر این شد که سازمان جهاد کشاورزی، سازمان آب و برق و نظام صنفی کشاورزان خوزستان ضمن تشکیل جلسه، نسبت به بررسی کارشناسی و فنی الگوی کشت درخواستی سازمان جهادکشاورزی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فعلا نتیجه نهایی الگوی کشت پاییزه سال زراعی آینده به تصویب نرسیده است، افزود: الگوی کشت پاییزه از طرف سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مطرح خواهد شد اما باید با توجه به منابع و مصارف آب کشاورزی برای سال زراعی جاری، روی الگوی کشت بررسی‌های لازم انجام و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نتیجه جلسه مشترک ما، در ستاد مدیریت بحران خوزستان با ریاست استاندار مطرح می‌شود و تصمیم نهایی در خصوص الگوی کشت پاییزه در این جلسه اتخاذ خواهد شد.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار