برگزاری نخستین جلسه کمیته در آمدی با حضور سر پرست جدید شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مرداد 1400 | 11:39 ق.ظ
برگزاری نخستین جلسه کمیته در آمدی با حضور سر پرست جدید شهرداری اهواز در اولین ساعات اداری روز دوشنبه نخستین جلسه کمیته در آمدی سرپرست منتخب شورای اهواز با حضور مدیران مناطق ومعاونین و کارشناسان مربوطه برگزار شد. در این نشست علیرضا عالیپور از نزدیک در جریان نقطه نظرات و مشکلات مدیران مناطق قرار گرفت و گزارشی از آخرین وضعیت مالی شهرداری، وضعیت در آمدها و وصول مطالبات […]

در اولین ساعات اداری روز دوشنبه نخستین جلسه کمیته در آمدی سرپرست منتخب شورای اهواز با حضور مدیران مناطق ومعاونین و کارشناسان مربوطه برگزار شد.
در این نشست علیرضا عالیپور از نزدیک در جریان نقطه نظرات و مشکلات مدیران مناطق قرار گرفت و گزارشی از آخرین وضعیت مالی شهرداری، وضعیت در آمدها و وصول مطالبات شهرداری از شرکتها و صاحبان کسب و پیشه توسط مدیران مناطق به سرپرست شهرداری ارائه شد.

علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری از مناطق خواست با توجه به تغییر شرایط کسب و پیشه و آسیب دیدن مشاغل بر اثر بیماری کرونا، ذهن خود را به سمت منابع در آمدی جدید ببرند.

وی افزود: با شیوه های قدیمی نمی توان به مصاف مشکلات جدید رفت، لذا جهت شناسایی روش های جدید در آمدی به اطاق فکر و قوه ی عاقله ای نیازمندیم که از اشخاص دارای خلاقیت و دانش تشکیل شده باشد.

سرپرست شهرداری در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران مناطق خواست از محرک های توسعه ای جهت ترغیب بخش ساخت و ساز استفاده کنند تا رکود نسبی حاکم بر ساخت و ساز شکسته شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار