بیمارستان‌های خوزستان مملو از بیماران کرونایی/ عادی انگاری تمامی ندارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مرداد 1400 | 10:46 ق.ظ
بیمارستان‌های خوزستان مملو از بیماران کرونایی/ عادی انگاری تمامی ندارد به گزارش کشاورزی پرس، فرهاد ابول نژادیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هفت هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند، اظهار داشت: پیش از این بیشترین آمار مراجعه به بیمارستان های استان در یک شبانه روز، هفت هزار و ۲۰۰ نفر و بیشترین میزان بستری […]

به گزارش کشاورزی پرس، فرهاد ابول نژادیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هفت هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند، اظهار داشت: پیش از این بیشترین آمار مراجعه به بیمارستان های استان در یک شبانه روز، هفت هزار و ۲۰۰ نفر و بیشترین میزان بستری ۴۲۲ نفر بود که در شبانه روز گذشته ۴۳۱ نفر در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی افزود: طبق آماری که روز شنبه اعلام شد موارد ابتلا به بیماری و بستری ها نسبت به هفته قبل آن ۷۰ و ۶۰ درصد افزایش یافته همچنین موارد فوت در خوزستان ۷۷ درصد بیشتر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: رعایت نکات بهداشتی در جامعه کمتر شده و عادی انگاری رواج پیدا کرده است لذا از مردم درخواست داریم دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: شرایط شلوغ شهر و بازگشایی همه جانبه، بیمارستان ها را مملو از بیمار کرده و کار مستمر در مراکز درمانی، توان کادر درمانی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

ابول نژادیان گفت: از هم استانی ها در خواست می شود برای اینکه ۲ هفته بعد کارشان به بیمارستان کشیده نشود با ما همکاری کنند و تنها به مدت ۲ هفته به جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند همچنین خریدهای غیرضرور را به زمان دیگری موکول کنند.

منبع  باشگاه خبرنگاران جوان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار