رئیس کل دادگستری استان خوزستان خواستار شد: توجه ویژه دولت سیزدهم به مشکلات مردم خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مرداد 1400 | 11:58 ق.ظ
رئیس کل دادگستری استان خوزستان خواستار شد: توجه ویژه دولت سیزدهم به مشکلات مردم خوزستان رئیس دادگستری خوزستان خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به مشکلات مردم استان شد و تاکیدکرد: دولت جدید برای رفع مشکلات و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهید پرور و ولایی خوزستان نسبت به گذشته، فعالیت های جهادی تر و ملموس تری انجام دهد. به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی […]

رئیس دادگستری خوزستان خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به مشکلات مردم استان شد و تاکیدکرد: دولت جدید برای رفع مشکلات و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهید پرور و ولایی خوزستان نسبت به گذشته، فعالیت های جهادی تر و ملموس تری انجام دهد.
به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در نشست شورای تامین شهرستان های هویزه و دشت آزادگان که با حضور معاونین قضایی دادگستری استان برگزار شد، گفت: کاهش آب پشت سدها، بارندگی کم و برخی عوامل دیگر موجب ایجاد تنش آبی در استان و اعتراض مردم شد که خواسته بحقی بود.
وی افزود: برای پیگیری رفع مشکلات و کمبود آب در مناطق شهرستان های هویزه و دشت آزادگان، دادگستری استان از همان ابتدای تنش آبی، کارگروهی تشکیل داد و هئیتی را برای بررسی مشکلات بوجود آمده به این مناطق اعزام کرد. همچنین رؤسای دادگستری ها و دادستان های این دو شهرستان با جدیت موضوعات را پیگیری و مستمراً گزارشات را به این دادگستری اعلام می کردند و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی خاطر نشان کرد: باید اعتبارات لازم و کافی برای این مناطق جهت محرومیت زدایی و رفع تنش آبی تخصیص داده شود و مسئولان این شهرستان ها با جدیت پیگیر تحقق اعتبارات باشند.
وی اظهار داشت: عمده مشکلات مردم این مناطق آب است و آنان از احشام و دام امرار معاش می کنند و کمبود آب باعث شد که دام ها و احشام آنان تلف شود. لذا باید در اسرع وقت نسبت به رفع کمبود آب کارهای صورت بگیرد و همچنین اداره آبفا هم باید فعالیت های خود را در این مناطق بیشتر کند.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت: در بازدید هایی که داشتیم تعدادی زیادی از دامداران این مناطق از نحوه توزیع نهاده های دامی و علوفه گله مند بودند و فرمانداران باید بر نحوه توزیع آنها نظارت دقیق و کافی داشته باشند و گله های بحق این دامداران عزیز را رفع کنند.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مرزنشینان بهترین و سالمترین مردم هستند و همیشه پای آرمان های انقلاب ایستادگی کردند و حضور فعالی در تمامی عرصه های ملی و سیاسی مانند انتخابات داشتند که همه باید قدردان آنان باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به خدمت رسانی گروه های جهادی، سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی به مردم این مناطق، گفت: انصافاً گروه های جهادی، سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در قضیه رفع کمبود آب مناطق محروم و دور دست فعالیت بسیار خوبی داشتند و در اکثر مناطقی که دچار مشکل آب بودند به مردم کمک رسانی می کردند.
در این نشست مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان های هویزه و دشت آزادگان، گزارشی از نحوه پیگیرهای بعمل آمده در خصوص رفع مشکلات آبی ارائه و خواستار توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی نسبت به رفع مشکلات آب، کشاورزی، اشتغال و سایر موارد این شهرستان ها شدند.

منبع روابط عمومی دادگستری خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار