محدودیت‌های تردد شبانه در محرم تغییر نمی‌کنند

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 مرداد 1400 | 09:15 ق.ظ
محدودیت‌های تردد شبانه در محرم تغییر نمی‌کنند رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های تردد بر اساس ساعت‌های اعلام‌شده قبلی اعمال می‌شود. به گزارش کشاورزی پرس، سرهنگ فرید کریمی‌زاده اظهار کرد: شاهد موج جدید کرونا در خوزستان هستیم که با توجه به همزمانی این موج با برگزاری مراسم عزاداری محرم، از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم ضمن استفاده معنوی […]

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های تردد بر اساس ساعت‌های اعلام‌شده قبلی اعمال می‌شود.

به گزارش کشاورزی پرس، سرهنگ فرید کریمی‌زاده اظهار کرد: شاهد موج جدید کرونا در خوزستان هستیم که با توجه به همزمانی این موج با برگزاری مراسم عزاداری محرم، از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم ضمن استفاده معنوی از مراسم، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تردد وسایل نقلیه را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: امیدواریم مردم با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به ما کمک کنند تا علاوه بر مدیریت زمان، مراسم نیز برگزار شود و به کاهش زنجیره کرونا کمک کنند.

کریمی‌زاده که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های تردد شبانه بر اساس ساعت‌های اعلام‌شده قبلی اعمال می‌شود.

منبع کاوش اخبار


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار