تحویل موقت واحد بهینه سازی شده ۹۰ مگاواتی شماره ۴ نیروگاه سد دز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 مرداد 1400 | 11:49 ق.ظ
تحویل موقت واحد بهینه سازی شده ۹۰ مگاواتی شماره ۴ نیروگاه سد دز  سازمان آب و برق خوزستان؛ سید مهران اسدی گفت: واحد بهینه سازی شده شماره ۴ نیروگاه دز پس از سپری نمودن دوره بهره برداری آزمایشی موفقیت آمیز، جهت بهره برداری دائم به سازمان آب و برق خوزستان تحویل شد. وی افزود : این واحد نیروگاهی پس از بهینه سازی و افزایش ظرفیت تولید از ۶۵ […]

 سازمان آب و برق خوزستان؛ سید مهران اسدی گفت: واحد بهینه سازی شده شماره ۴ نیروگاه دز پس از سپری نمودن دوره بهره برداری آزمایشی موفقیت آمیز، جهت بهره برداری دائم به سازمان آب و برق خوزستان تحویل شد.

وی افزود : این واحد نیروگاهی پس از بهینه سازی و افزایش ظرفیت تولید از ۶۵ به ۹۰ مگاوات، نقش تاثیرگذاری در افزایش ظرفیت تولید و پایداری شبکه سراسری برق کشور در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۰ داشته است . ضمنا واحد فوق در دوران بهره برداری آزمایشی ۴۲٫۱۴۴ مگاوات ساعت برق تولید کرده است .

مدیر عامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی بیان کرد: تحویل موقت واحد شماره ۴ نیروگاه  سد دز  با حضور مدیریت تعمیر و بهینه سازی نیروگاه ها ، مدیر بهره برداری نیروگاه ها ، نمایندگان دفاتر فنی ، رسیدگی و امور قراردادهای سازمان آب و برق به عنوان کارفرما ، نمایندگان مشاور طرح در شرکت مشانیر و شرکت تولید و بهره برداری سد دز صورت پذیرفت.

وی در پایان افزود : این واحد نیروگاهی پس از پایان دوره کارکرد آزمایشی به صورت موقت در یک دوره ۱۲ ماهه با گارانتی این شرکت، جهت بهره برداری به شرکت تولید و بهره برداری نیروگاه سد دز واگذار شد. با رفع موانع و مشکلات و عبور از سد تحریم های ظالمانه استکبار جهانی از سوی کارفرما و ارکان پروژه این امر محقق گردیده که از دستاوردهای بزرگ این پروژه می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار