کوتاه کردن دست دلالان و کاهش قیمت‌ها، “دستوری” نمی‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 مرداد 1400 | 10:01 ق.ظ
کوتاه کردن دست دلالان و کاهش قیمت‌ها، “دستوری” نمی‌شود به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع کوچک که  (۱۹ مردادماه) به مناسبت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و با موضوع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد بنده این است که برای پیگیری و حل مشکلات توسط دولت جدید، به […]

به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع کوچک که  (۱۹ مردادماه) به مناسبت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و با موضوع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد بنده این است که برای پیگیری و حل مشکلات توسط دولت جدید، به فرصت نیاز است.

 وی افزود: تا دولت استقرار پیدا کند و وزرا معرفی شوند به هفت هشت ماه زمان نیاز است اما این موضوع به این معنا نیست که ما بیکار می‌نشینیم و پیگیر کار نخواهیم بود. ما یک کارگروه تخصصی داریم و مسائل را  دنبال می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اشتغال، یک رکن رفیع در جامعه ما است که اگر مشکل آن حل شود، بسیاری از مشکلات دیگر نیز حل خواهند شد.

وی افزود: پیش از این نیز مجموعه‌های گوناگونی از جمله آقای رئیسی در قوه قضائیه و نیز مجلس شورای اسلامی، متکفل رفع موانع و پشتیبانی‌ها بودند و خود ما نیز سهمی داشتیم.

موسوی‌فرد بیان کرد: ما قبلا مسائل یک‌صد واحد صنعتی را پیگیری کردیم که تقریبا ۶۰ درصد از کارهای اساسی آن‌ها انجام شده و ۴۰ درصد از کار باقی مانده است. این موضوع را خدمت آقای رئیسی عرض کرده‌ایم و اگر این واحدها به تولید راه پیدا کنند، تعداد زیادی مشغول به کار خواهند شد.

وی گفت: انتظارات و توقعات از دولت جدید باید به گونه‌ای باشد که دولت ابتدا امور کارها را در دست بگیرد. انگیزه نظام و حاکمیت این است که توجه ویژه‌ای به بخش صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات بشود. آقای رئیسی، خوزستان را استانی ویژه می‌بینند و ما هم به قدر خودمان تلاش خواهیم کرد. حتما از شهرک‌های صنعتی بازدید خواهم کرد و مطالب و مسائل واحدهای صنعتی را به قدری که سهم بنده است به مجموعه‌ای که باید برای حل مشکل برسانم، می‌رسانم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: کوتاه کردن دست دلالان و کاپهش قیمت‌ها به صورت دستوری نمی‌شود و نیاز به ساختار و نظارت دائمی دارد. ما نیز از وضعیت جامعه خبر داریم و می‌فهمیم که در جامعه چه می‌گذرد.

وی افزود: ان‌شاءالله با دولت جدیدی که روی کار آمده است، با مقداری فرصت دادن اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

موسوی‌فرد گفت: مشکلات نباید سبب شود که انسان نسبت به اصل عاشورا و محرم‌الحرام کم بگذارد. تقاضا می‌شود در واحدهای صنعتی نیز نگاهی ویژه به ایام محرم داشته باشید.

منبع روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار