تعطیلی آرامستان‌های اهواز به دلیل شرایط قرمز کرونایی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 مرداد 1400 | 10:00 ق.ظ
تعطیلی آرامستان‌های اهواز به دلیل شرایط قرمز کرونایی موسی خنافره افزود : با توجه به شیوع ویروس جهش یافته نوع دلتا و شرایط کرونایی اهواز و همچنین نزدیکی مزار‌ها به هم، باز بودن آرامستان‌ها به صلاح نیست. وی گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت استانی کرونا، اکنون تمام آرامستان‌های اهواز از جمله گلزار شهدا بسته هستند و از ورود مردم جلوگیری می‌شود، اما با […]

موسی خنافره افزود : با توجه به شیوع ویروس جهش یافته نوع دلتا و شرایط کرونایی اهواز و همچنین نزدیکی مزار‌ها به هم، باز بودن آرامستان‌ها به صلاح نیست.

وی گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت استانی کرونا، اکنون تمام آرامستان‌های اهواز از جمله گلزار شهدا بسته هستند و از ورود مردم جلوگیری می‌شود، اما با این وجود برخی اصرار به ورود داشته و در مواردی با ماموران حراست درگیر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز به افزایش خاکسپاری فوتی‌های کرونایی در آرامستان‌های این کلانشهر در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: تمام فوتی‌های کرونایی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی خاکسپاری می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از شهروندان اصرار به حضور در آیین خاکسپاری بستگان و آشنایان خود داشته، تا حد توان و برابر با دستورالعمل‌های بهداشتی با آن‌ها همکاری می‌کنیم.

خنفری گفت: از همشهریان تقاضا داریم که آیین خاکسپاری میت خود را با تعداد اندکی برگزار کرده و در این خصوص با ماموران حراست همکاری کنند چرا که ما موظف به اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار