اجرای پروژه بزرگ شبکه فیبر نوری شرکت توسعه نیشکر به طول ۲۶۰ کیلومتر/بهره‌مندی روستاهای پیرامونی از پهنای باند شبکه فیبر نوری توسعه نیشکر

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1400 | 09:07 ق.ظ
اجرای پروژه بزرگ شبکه فیبر نوری شرکت توسعه نیشکر به طول ۲۶۰ کیلومتر/بهره‌مندی روستاهای پیرامونی از پهنای باند شبکه فیبر نوری توسعه نیشکر به گزارش کشاورزی پرس، فرید هنرفر با اعلام این خبر، گفت: شبکه فیبر نوری یکی از مهمترین پروژه های است که از سوی شرکت سدادفام نیشکر در حال تکمیل است و با اجرای کامل آن، کشت و صنعت‌های هفتگانه و شرکت های تابعه توسعه نیشکر به یکدیگر متصل خواهند شد. به گفته او، این پروژه […]

به گزارش کشاورزی پرس، فرید هنرفر با اعلام این خبر، گفت: شبکه فیبر نوری یکی از مهمترین پروژه های است که از سوی شرکت سدادفام نیشکر در حال تکمیل است و با اجرای کامل آن، کشت و صنعت‌های هفتگانه و شرکت های تابعه توسعه نیشکر به یکدیگر متصل خواهند شد.

به گفته او، این پروژه با هدف ایجاد شبکه مخابراتی با ضریب اطمینان بالا برای انتقال حجم بالایی از داده ‌ ها و اطلاعات مخابراتی عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت سداد فام نیشکر از کاهش پنج میلیارد تومانی هزینه اجرای این پروژه خبر داد و بیان داشت که شبکه فیبر نوری نیشکر در مسیر شبکه ای راه‌آهن قرار دارد و با تفاهم صورت گرفته به منظور استفاده از شبکه فیبر نوری راه‌آهن به طول ۸۰ کیلومتر، بیش از سه و نیم میلیارد تومان در اجرای این پروژه صرفه جویی می شود.

هنرفر به صرفه‌جویی یک و نیم میلیارد تومانی در مسیر جاده آبادان به اهواز نیز اشاره کرد و تاکید داشت که با مشارکت شرکت نفت و گاز اروندان، بخش دیگری از هزینه های شبکه فیبر نوری توسعه نیشکر کاهش می یابد.

بهره‌مندی روستاهای پیرامونی از پهنای باند شبکه فیبر نوری توسعه نیشکر

در همین زمینه، رییس اداره مخابرات شرکت سدادفام نیشکر نیز ظرفیت و امنیت بالای شبکه فیبر نوری را یکی از مزایای اصلی آن معرفی و تصریح کرد : پایین بودن هزینه نگهداری، بالا بودن سرعت انتقال و ایجاد اختلال ‌ های کمتر در فرآیند انتقال داده ‌ ها از دیگر مزیت های استفاده از سیستم فیبر نوری است.

مهران مددی‌نیا با اشاره به بهره‌مندی روستاهای پیرامونی از پهنای باند شبکه فیبر نوری تاکید کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی کشت و صنعت های توسعه نیشکر نیز با همکاری و هماهنگی شرکت مخابرات از اجرای شبکه فیبر نوری بهره مند می شوند.

وی افزود: با اجرای پروژه شبکه فیبر نوری و بهبود زیرساخت‌ها، شرایط برای حرکت در مسیر توسعه تسهیل و نتایج چشمگیر در پیشبرد اهداف شرکت حاصل شود.

پروژه شبکه فیبر نوری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از ۲۳ بهمن ماه سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان شروع شد و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آن در کشت و صنعت های دعبل خزاعی و سلمان فارسی به اتمام رسیده است.

منبع توسعه نیشکر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار