ارتش برای احداث بیمارستان صحرایی در خوزستان وارد میدان می شود

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1400 | 10:44 ق.ظ
ارتش برای احداث بیمارستان صحرایی در خوزستان وارد میدان می شود به گزاارش کشاورزی پرس،ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خوزستان گفت: ارتش در همه حوادث در کنار مردم قرار داشته و در بیماری کرونا نیز در کنار مردم است و با عزم و اراده، کمک‌های بیشتری به مجموعه بهداشت و درمان در این خصوص خواهد کرد. او افزود: مجوز احداث بیمارستان‌های صحرایی به ارتش داده شده […]

به گزاارش کشاورزی پرس،ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خوزستان گفت: ارتش در همه حوادث در کنار مردم قرار داشته و در بیماری کرونا نیز در کنار مردم است و با عزم و اراده، کمک‌های بیشتری به مجموعه بهداشت و درمان در این خصوص خواهد کرد.

او افزود: مجوز احداث بیمارستان‌های صحرایی به ارتش داده شده است و امیدواریم که ارتش نسبت به برپایی بیمارستان صحرایی در برخی شهر‌ها از جمله شوش اقدام کند.

حیاتی درخصوص تعطیلی خوزستان بیان کرد: مذاکره با ستاد ملی برای تعطیلی استان صورت گرفته که در این خصوص روز شنبه در ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خوزستان در پایان اظهار داشت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان کاهش یافته و از مردم درخواست می‌کنیم  که مراقب سلامتی خود بوده و نکات  بهداشتی را رعایت کنند. 

منبع باشگاه خبرنگاران جوان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار