به زودی افتتاح می شود؛ پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آبهای سطحی شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1400 | 09:30 ق.ظ
به زودی افتتاح می شود؛ پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آبهای سطحی شهرداری اهواز به گزارش کشاورزی پرس،سرپرست شهرداری اهواز گفت: در روزهای آینده با افتتاح «پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آب های سطحی» ، پیش بینی می شود پشتیبانی از پمپاژ ها و شبکه های دفع به نحو مطلوب تری انجام گیرد. وی افزود: از جمله اقدامات پیشگیرانه شهرداری اهواز در مورد دفع آب های سطحی، راه اندازی پایگاه […]

به گزارش کشاورزی پرس،سرپرست شهرداری اهواز گفت: در روزهای آینده با افتتاح «پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آب های سطحی» ، پیش بینی می شود پشتیبانی از پمپاژ ها و شبکه های دفع به نحو مطلوب تری انجام گیرد.
وی افزود: از جمله اقدامات پیشگیرانه شهرداری اهواز در مورد دفع آب های سطحی، راه اندازی پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آب های سطحی است که علاوه بر استقرار نیروهای انسانی متخصص، تجهیزات، پمپ های اضطراری و امکانات پشتیبانی در این پایگاه قرار داده می شود.
عالی پور با اشاره به نقش مهم این پایگاه در کنترل و پشتیبانی ایستگاه های پمپاژ و شبکه های دفع آب سطحی، گفت: این پایگاه مجهز به دو سوله بزرگ است، که با ۱۲ پمپ خودمکش سیار و ۲ پمپ لجن کش ثابت جهت موارد ضروری تجهیز شده و همچنین ماشین آلات حمل و نقل اعم از جرثقیل و خاور برای سرویس دهی و پشتیبانی از این پایگاه در اختیار آن هستند.

منبع شهرداری اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار