خوزستان سنگر مشترک خاطرات همه رزمندگان کشور است

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1400 | 09:36 ق.ظ
خوزستان سنگر مشترک خاطرات همه رزمندگان کشور است به گزارش کشاورزی پرس، «حسین گروسی» سرپرست این سازمان با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، ضمن تبریک ارتقای درجه سردار مرادحاجتی به سرتیپ دومی، برای وی در جایگاه جدید آرزوی توفیق کرد. وی در ابتدای این دیدار، خوزستان را خانه اول و سنگر مشترک خاطرات […]

به گزارش کشاورزی پرس، «حسین گروسی» سرپرست این سازمان با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، ضمن تبریک ارتقای درجه سردار مرادحاجتی به سرتیپ دومی، برای وی در جایگاه جدید آرزوی توفیق کرد.
وی در ابتدای این دیدار، خوزستان را خانه اول و سنگر مشترک خاطرات همه رزمندگان کشور دانست و اظهار داشت: سرزمین مقدس خوزستان سرشار از رنگین‌کمان خون هایی است که جوانان اقصی نقاط کشور به پای انقلاب و آرمان های بلند نظام ریختند.
گروسی کار در حوزه دفاع مقدس را ارزشمند دانست و افزود: همه ما وام‌دار رشادت و ایثار نسلی هستیم که از همه چیزشان گذشتند تا سایه اقتدار و امنیت بر سر جغرافیای این کشور باقی بماند.
سرپرست منطقه آزاد اروند گفت: حوزه خدمت منطقه آزاد اروند شهرهای مظلوم و محروم آبادان و خرمشهر هستند که زیرساخت های آنان در طول جنگ تحمیلی به شدت آسیب دیده است و یک همت جهادی و عزم راسخ نیاز است که بتوان خدمات لازم را به این مردم غیور و انقلابی داد.
وی اجرای چند طرح مهم و اساسی را در منطقه آزاد اروند راهبردی دانست و بیان کرد: ایجاد شهرک پزشکی و درمانی، ایجاد شهرک علمی و دانشگاهی و توسعه بنادر و گمرکات با رویکرد بین المللی و جذب حداکثری ظرفیت ها از جمله کشورهای همسایه می تواند این منطقه و شهرهای مرزی استان را دچار تحولی اساسی کند.
گروسی توجه به حوزه دفاع مقدس را نیز ضروری و با اهمیت قلمداد کرد و متذکر شد: در همه حوزه ها به‌خصوص کمک به تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان و خرمشهر آمادگی داریم که خدمات لازم را ارائه دهیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این دیدار، نقش منطقه آزاد اروند در توجه به معیشت مردم و زیرساخت های شهرهای آبادان و خرمشهر را بی‌بدیل خواند و بیان کرد: خدمت به این شهرها که در خط مقدم و پیشانی مقاومت و ایثار بودند، کمتر از جهاد در راه حق نیست.
وی تکمیل موزه دفاع مقدس آبادان و تقویت موزه دفاع مقدس خرمشهر را یک دغدغه ملی دانست و گفت: یکی از راه های اساسی مبارزه و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن، تقویت مراکز فرهنگی حوزه دفاع مقدس به‌خصوص در شهرهای مرزی است که همیشه مورد توجه دشمنان قرار دارند.
سردار مرادحاجتی در پایان این دیدار خواستار همکاری منطقه آزاد اروند در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» شد.

منبع روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار