پیگیر پرداخت مطالبات تولیدکنندگان خوزستان از شرکت‌های‌ نفتی هستیم

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1400 | 10:12 ق.ظ
پیگیر پرداخت مطالبات تولیدکنندگان خوزستان از شرکت‌های‌ نفتی هستیم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: پیگیر حل مشکلات و پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی خوزستان از شرکت‌های‌ نفتی در استان هستیم. به گزارش کشاورزی پرس، اخلاق محمدیان، با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان اظهار کرد: مطالبات واحدهای تولیدی از شرکت‌های نفتی پرداخت نشده است و این مساله مشکلات متعددی را […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: پیگیر حل مشکلات و پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی خوزستان از شرکت‌های‌ نفتی در استان هستیم.

به گزارش کشاورزی پرس، اخلاق محمدیان، با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان اظهار کرد: مطالبات واحدهای تولیدی از شرکت‌های نفتی پرداخت نشده است و این مساله مشکلات متعددی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است.

وی افزود: در خصوص مطالبات واحدهای صنعتی تولیدکننده قطعات و تجهیزات مربوط به صنایع نفتی در خوزستان از شرکت‌های نفتی استان، مشکلات متعددی وجود دارد که پیگیر حل این مشکلات هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: با توجه به تغییر قیمت‌ محصولات و مواد اولیه به دلیل تورم، عدم پرداخت مطالبات و یا پرداخت دیرهنگام مطالبات واحدهای تولیدی باعث وارد شدن خسارت‌های سنگین به این واحدهای تولیدی در استان می‌شود.

محمدیان ادامه داد: ما پیگیر حل این مشکلات و پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی در خوزستان هستیم اما علی رغم این پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان انجام شده، دریافت مطالبات واحدهای تولیدی از شرکت‌های نفتی تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: مسیر تحقق شعار رهبری در بحث جهش تولید، رفع و مانع زدایی چنین مشکلاتی است که باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد. واحدهای تولیدی کوچک استان با دریافت چنین مطالباتی می‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: اگر مشکل دریافت مطالبات واحدهای تولیدی کوچک استان از شرکت‌های نفتی حل شود، قطعا شاهد رونق و توسعه فعالیت این واحدها خواهیم بود.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار