معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دادگستری خوزستان تاکید کرد: ضرورت افزایش دوربین های فعال جاده ای در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1400 | 12:12 ب.ظ
معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دادگستری خوزستان تاکید کرد: ضرورت افزایش دوربین های فعال جاده ای در اهواز معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان گفت: دوربین های فعال سطح شهرستان اهواز و مسیرهای ورودی و خروجی باید هرچه سریع تر افزایش یابد. به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در جلسه کمیته رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات این معاونت، اظهار کرد: رعایت استانداردهای لازم […]

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان گفت: دوربین های فعال سطح شهرستان اهواز و مسیرهای ورودی و خروجی باید هرچه سریع تر افزایش یابد.
به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در جلسه کمیته رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات این معاونت، اظهار کرد: رعایت استانداردهای لازم در سرعتگاه‌ها، زمینه استفاده بهینه از آن ها را فراهم می کند و ضروری است تا در راستای کاهش آمار تصادفات در ورودی شهرهای استان و برخی نقاط حادثه خیز دورن شهری، سرعتگاه‌های استاندارد احداث شود.
وی ادامه داد: در همین راستا اداره کل استاندارد استان ابعاد لازم برای سرعتگاهها را در اختیار شهرداری مرکز استان و اداره راه و شهرسازی قرار دهد.
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی همچنین بر ضرورت تکمیل جاده کمربندی اهواز، گفت: آمار قابل توجهی از تصادفات درون شهری با ایجاد جاده کمبرندی کاهش می یابد و این موضوع باید در اولویت طرح های استان قرار گیرد.
بررسی و تعیین نقاط اولویتی حادثه خیز درون شهری و برون شهری، تهیه نرم افزار هوشمند معرفی نقاط حادثه خیز، به روز رسانی بانک اطلاعات رانندگان پرخطر و تجهیز نقاط حادثه خیز استان به تابلوهای ایمنی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع روابط عمومی دادگستری خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار