واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1400 | 09:59 ق.ظ
واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در شرکت فولاد خوزستان یازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در شرکت فولاد خوزستان انجام شد. به گزارش کشاورزی پرس، صبح دیروز شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰ یازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، با تمرکز بر گروه های دارای ریسک بالای ابتلا، […]
یازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در شرکت فولاد خوزستان انجام شد.
به گزارش کشاورزی پرس، صبح دیروز شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰ یازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، با تمرکز بر گروه های دارای ریسک بالای ابتلا، در مرکز اختصاصی واکسیناسیون شرکت فولاد خوزستان انجام شد.
 

 در یازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون ۱۶۰ تَن از کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در شرکت فولاد خوزستان واکسینه شدند. همچنین با احتساب دیروز، تاکنون حدود ۴۰۲۰ تَن از کارکنان و بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان و خانواده معظم آن ها بر علیه ویروس کوید١٩ واکسینه شدند. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار