برگزاری مراسم عزاداری تاسو‌عا و عاشورای حسینی در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1400 | 12:03 ب.ظ
برگزاری مراسم عزاداری تاسو‌عا و عاشورای حسینی در خوزستان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برگزاری مراسم عزاداری در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در خوزستان بصورت محدود و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ممنوعیتی ندارد. حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده افزود: دسته‌های عزاداری می‌بایستی این دو روز در محله و جلو درب مساجد خود به عزاداری بپردازند و از حرکت در […]

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برگزاری مراسم عزاداری در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در خوزستان بصورت محدود و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ممنوعیتی ندارد.

حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده افزود: دسته‌های عزاداری می‌بایستی این دو روز در محله و جلو درب مساجد خود به عزاداری بپردازند و از حرکت در خیابان‌ها خودداری نمایند.

وی ادامه داد: طبق اخرین تصمیم گیری‌های ستاد ملی کرونا عزاداری‌ها با تعداد محدودشرکت کننده –رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی –استفاده الزامی از ماسک و در فضا‌های باز برگزار می‌شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برای برگزاری نماز ظهرعاشورا هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است وباید منتظر اخرین تصمیم ستاد ملی کرونا باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار