مرغداری‌های متخلف دزفول ۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1400 | 11:00 ق.ظ
مرغداری‌های متخلف دزفول ۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند به گزارش کشاورزی پرس: مهندس غلامی گفت: هفت واحد مرغداری دزفول از ابتدای امسال تاکنون به علت عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی معرفی و ۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند. رییس اداره صمت شهرستان دزفول افزود: ۱۳۲ واحد مرغداری در دزفول فعال است که بین ۶۰ تا ۷۰ درصد از مرغ شمال خوزستان را […]

به گزارش کشاورزی پرس: مهندس غلامی گفت: هفت واحد مرغداری دزفول از ابتدای امسال تاکنون به علت عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی معرفی و ۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند.

رییس اداره صمت شهرستان دزفول افزود: ۱۳۲ واحد مرغداری در دزفول فعال است که بین ۶۰ تا ۷۰ درصد از مرغ شمال خوزستان را تامین می‌کنند.
وی ادامه داد: شهرهای دیگر استان خوزستان پیش از این مرغ موردنیاز خود را از استان‌های همجوار تامین می‌کردند که با توجه به شرایط کنونی و کمبود و عرضه نشدن مرغ مشکلاتی در بازار ایجاد شد.
وی ادامه داد: تمام مرغداری هایی که هرکیلوگرم مرغ را ۱۰ هزار ریال بالاتر از قیمت مصوب به فروش رساندند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول اظهارداشت: ۱۰ واحد خرده فروشی مرغ به علت گران فروشی و پنج واحد مرغداری به علت عرضه خارج از شبکه ازابتدای امسال تاکنون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: برای تنظیم بازار مرغ تقاضای ۱۵ تن مرغ منجمد داده شده که امیدواریم تا هفته آینده جذب و به بازار دزفول تزریق شود.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار