گرشاسبی یک نیروی بومی و توانمند است

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1400 | 09:52 ق.ظ
گرشاسبی یک نیروی بومی و توانمند است امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به لزوم استفاده از نیروها و بازیکنان بومی و ادامه روند استعدادیابی در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، گرشاسبی را یک نیروی بومی و توانمند برشمرد. به گزارش کشاورزی پرس، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مراسم تکریم سعید آذری مدیرعامل پیشین و معارفه حمیدرضا گرشاسبی […]
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به لزوم استفاده از نیروها و بازیکنان بومی و ادامه روند استعدادیابی در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، گرشاسبی را یک نیروی بومی و توانمند برشمرد.
به گزارش کشاورزی پرس، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مراسم تکریم سعید آذری مدیرعامل پیشین و معارفه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان اظهار داشت: این مجموعه در حوزه تولید فولاد رتبه دوم کشور پس از فولاد مبارکه اصفهان را دارد. 
 
وی افزود: در یک جامعه آماری ۱۳ هزار تَن در این شرکت مشغول به کار می باشند و ۵ هزار تَن نیز بازنشسته شده اند. در واقع به همراه خانواده این عزیزان، یک جامعه ۱۰۰ هزار نفری را تشکیل داده ایم. فولاد خوزستان یک شهر ۱۰۰ هزار نفری است که در خوزستان و یکی از استراتژیک‌ ترین مناطق کشور، یک کالای اساسی را تولید می‌کند.
 
ابراهیمی با بیان اینکه فولاد خوزستان نقش کلیدی را در صنعت کشور بازی می کند، ادامه داد: این مجموعه در حوزه مسئولیت های اجتماعی، ساخت ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان را در سنوات قبل در کارنامه عملکردی خود دارد. باشگاه فولاد خوزستان یکی از دلخوشی های مردم استان در شرایط بد اقتصادی است و قهرمانی فولاد در جام حذفی کشور نتیجه کار جهادی می باشد.
 
وی با بیان اینکه ما مالکیت مادی باشگاه را داریم اما مالکیت معنوی باشگاه فولاد خوزستان از آن مردم استان است، عنوان کرد: استفاده از نیروهای بومی در فوتبال اهمیت دارد. باشگاه ها در دنیا به عنوان بنگاه اقتصادی شناخته می شوند و عمدتا محل درآمدزایی برای سرمایه‌گذاران هستند، اما در کشور ما شرکت های صنعتی باشگاه ها را حمایت می کنند. من از مدیریت جدید باشگاه می خواهم که با به خدمت گرفتن متخصصین استعدادیابی، جوانان و بازیکنان نخبه را از محلات و شهرهای استان کشف کنند.
 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: انتظار ما از مجموعه باشگاه به عنوان بنگاه اجتماعی این است که نقش به سزایی در بحث مسئولیت های اجتماعی در حوزه ذینفعان اعم از کارکنان، خانواده کارکنان، بازنشستگان و حتی ساکنان روستاهای اطراف داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه کنترل هزینه ها و درآمدزایی، مسئولیت اجتماعی و بار فرهنگی نام باشگاه از دیگر انتظارات ما هست، گفت: قرار است که در هیات مدیره تغییراتی صورت بگیرد و از نیروهای متخصص و بومی استفاده شود و بدین شکل هیات مدیره را ارتقا خواهیم داد و از ۳ عضو به ۵ عضو این تغییرات انجام می شود و در این تغییرات آقایان رضایی، مقدسی و گرشاسبی به مجموعه باشگاه فولاد اضافه شدند. گرشاسبی یک نیروی بومی و با تجربه و نیروی توانمند است.
 
ابراهیمی تاکید کرد: اکنون سطح انتظارات از باشگاه فولاد بالا رفته است، فولاد باید در مسابقه ی سوپر جام به دنبال قهرمانی باشد و در سال آینده نیز بین ۳ تیم برتر حضور پیدا کند.
 
وی در پایان با تقدیر از آقای آذری، آقای گرشاسبی را به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معرفی کردند.
 
گفتنی است، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس و از مدیران برجسته ورزشی استان خوزستان می باشد که با دارا بودن سال ها تجربه مدیریتی و موفقیت های ملی سکان دار مدیریت باشگاه به دست گرفته است. 
منبع فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار