تقدیر از زحمات سعید آذری در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مرداد 1400 | 09:21 ق.ظ
تقدیر از زحمات سعید آذری در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان جلسه تقدیر از زحمات سعید آذری، مدیرعامل اسبق باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه فولاد، ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد. به گزارش خبرنگار روبط عمومی، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این جلسه در خصوص چگونگی […]
جلسه تقدیر از زحمات سعید آذری، مدیرعامل اسبق باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه فولاد، ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روبط عمومی، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این جلسه در خصوص چگونگی انتخاب مدیرعامل باشگاه، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که سهام دار شرکت دارد و چالش هایی که در انتخاب گزینه های مختلف داشتیم، در نهایت جمع بندی به آقای گرشاسبی رسید. ایشان یک گزینه بومی و توانمند هستند و رزومه بسیار درخشانی از فعالیت در پرسپولیس، پیکان، سازمان تربیت بدنی استان خوزستان و استان تهران به همراه دارند و از ایشان دعوت به عمل آمد که در مجموعه بزرگ فولاد خوزستان خدمت شان باشیم.
 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تغییر در مدیریت باشگاه فولاد خوزستان در این برهه زمانی را به مسابقه «دو امدادی» تشبیه کرد و گفت: در زمان مدیریت آقای آذری کیفیت باشگاه فولاد خوزستان با نتایج کسب شده بهتر شد و هم اینک این امانت به دست آقای گرشاسبی سپرده می‌شود تا ایشان نیز با دقت نظر و استفاده از ظرفیت های موجود این مسیر را برای تداوم موفقیت ها ادامه دهند.
 
ابراهیمی همچنین در خصوص جدایی آذری، اظهار داشت: مدیران همواره دوست دارند در اوج خداحافظی کنند و این اتفاق نیز با توجه به نتایج کسب شده، در بهترین شرایط برای آقای آذری رخ داد. ما در مجموعه فولاد خوزستان از این همکاری بسیار خشنود بودیم و برای ایشان در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت داریم.
 
در ادامه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان نیز ضمن تشکر از زحمات سعید آذری، اظهار داشت: ایشان یک قهرمان و یک مدیر حرفه ای هستند و در فضایی دوستانه سعی خواهیم کرد در آینده از مشاوره ها و تجربیات ایشان استفاده کنیم.
 
گرشاسبی گفت: مطمئناً در شرایطی که تیم قهرمان جام حذفی شده است و انتظارات بالا رفته، کار بسیار سختی در پیش داریم و باید با سرعت و دقت اقدامات لازم را برای حضور قدرتمند فولاد در رقابت های آینده لیگ برتر انجام دهیم.
 
وی افزود: ان شاالله سعی می کنیم با یک کار جمعی و صادقانه باشگاه فولاد را به جایگاه اصلی خود برسانیم و رو سفید شویم.
 

سعید آذری در این‌ مراسم ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته از سوی مدیران شرکت از وی و باشگاه فولاد، اظهار داشت: حمید گرشاسبی از اساتید ورزش و مدیریت کشور هستند و خدا را شاکرم که مدیریت باشگاه فولاد به وی سپرده شده است. ایشان در کسوت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و سایر پست هایی که داشتند بسیار موفق عمل کرده اند و برای ایشان و این باشگاه بزرگ آرزوی موفقیت دارم.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار