فضای شهر اهواز بسیار آلوده است/ برخورد با اصناف متخلف در اجرای محدودیت‌ها

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مرداد 1400 | 09:39 ق.ظ
فضای شهر اهواز بسیار آلوده است/ برخورد با اصناف متخلف در اجرای محدودیت‌ها مهران احمدی‌ بلوطکی اظهار کرد: در این مدت تنها گروه شغلی یک یعنی مشاغل ضروری اجازه فعالیت دارند. هر چند اعتقاد داریم اعمال محدودیت‌ها در مدت یک هفته کم است اما در صورت همراهی خوب اصناف و دیگر ارگان‌ها، در کنترل بیماری کمک بزرگی می‌کند. وی افزود: در همین راستا، ۲۲ تیم بازرس بهداشت محیط […]

مهران احمدی‌ بلوطکی اظهار کرد: در این مدت تنها گروه شغلی یک یعنی مشاغل ضروری اجازه فعالیت دارند. هر چند اعتقاد داریم اعمال محدودیت‌ها در مدت یک هفته کم است اما در صورت همراهی خوب اصناف و دیگر ارگان‌ها، در کنترل بیماری کمک بزرگی می‌کند.

وی افزود: در همین راستا، ۲۲ تیم بازرس بهداشت محیط نیز به صورت جدی در مناطق مرکزی و حاشیه‌ای شهر اهواز بر اجرای محدودیت‌ها نظارت می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به شلوغی بازارها و پاساژها گفت: در حال حاضر فضای شهر اهواز بسیار آلوده است؛ با توجه به افزایش بی‌رویه بار مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی و فضای بسیار آلوده شهر، در صورت همکاری نکردن اصناف و مردم در اجرای محدودیت‌ها، قطعا ما نیز با متخلفان با جدیت تمام برخورد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در این روزها هیات‌های عزاداری نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت در دستور کار داشته باشند. در این روزها راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی سلامت و تبلیغ دستورالعمل‌های بهداشتی یا توزیع ماسک کار بسیار تاثیرگذاری خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار