مراکز واکسیناسیون در خوزستان روزهای تعطیل دایر هستند

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مرداد 1400 | 09:50 ق.ظ
مراکز واکسیناسیون در خوزستان روزهای تعطیل دایر هستند به گزارش کشاورزی پرس دکتر عرفان مردانی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تمامی مراکز واکسیناسیون استان خوزستان در روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد همچون گذشته فعال هستند و هم استانی های عزیز شامل متولدین سال ۱۳۶۲ و قبل از آن می توانند برای دریافت واکسن به این مراکز مراجعه کنند. وی […]

به گزارش کشاورزی پرس دکتر عرفان مردانی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تمامی مراکز واکسیناسیون استان خوزستان در روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد همچون گذشته فعال هستند و هم استانی های عزیز شامل متولدین سال ۱۳۶۲ و قبل از آن می توانند برای دریافت واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به لزوم تکمیل واکسیناسیون در افرادی که پیش از این نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده اند ، تزریق واکسن از فردا ۲۵ مرداد تا پایان هفته جاری صرفا برای آن دسته از افرادی انجام می شود که موعد تزریق نوبت دوم واکسن آنها فرا رسیده باشد. 

مردانی گفت: از هم استانی های گرامی درخواست می شود برای جلوگیری از تجمع در پایگاه های واکسیناسیون از مراجعه به این مراکز برای دریافت نوبت اول واکسن خودداری کنند.

وی از مردم خوزستان خواست ابتدا در سایت وزارت بهداشت ثبت نام کرده و سپس برای تزریق واکسن به نزدیک ترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم افزود: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان خوزستان کاهش یافته است لذا از مردم تقاضا می شود عادی انگاری را کنار گذاشته و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

مردانی بیان کرد: برای مدیریت بیماری لازم است هر فرد یک سفیر سلامت باشد و نکات بهداشتی را به دیگر افراد تذکر دهد. در حال حاضر روند واکسیناسیون با سرعت خوبی در حال انجام است و واجدین شرایط باید هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

در حال حاضر ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع ایرنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار