واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مرداد 1400 | 09:27 ق.ظ
واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در شرکت فولاد خوزستان دوازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در شرکت فولاد خوزستان انجام شد. به گزارش کشاورزی پرس، صبح دیروز یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ دوازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، با تمرکز بر گروه های دارای ریسک بالای ابتلا، […]
دوازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در شرکت فولاد خوزستان انجام شد.
به گزارش کشاورزی پرس، صبح دیروز یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ دوازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، با تمرکز بر گروه های دارای ریسک بالای ابتلا، در مرکز اختصاصی واکسیناسیون شرکت فولاد خوزستان انجام شد.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در دوازدهمین مرحله از طرح واکسیناسیون ۳۱۶ تَن از کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در شرکت فولاد خوزستان واکسینه شدند. همچنین با احتساب امروز، تاکنون حدود ۴۳۳۶ تَن از کارکنان و بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان و خانواده معظم آن ها بر علیه ویروس کوید١٩ واکسینه شدند. 
منبع فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار