مدیرکل انتقال خون خوزستان خبر داد

اجرای پویش “نذر خون” از تاسوعا تا اربعین

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1400 | 14:44 ب.ظ
اجرای پویش “نذر خون” از تاسوعا تا اربعین مدیرکل انتقال خون خوزستان گفت: نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی ادامه دارد و اهداکنندگان تنها به تاسوعا و عاشورا اکتفا نکنند.

 

اجرای پویش "نذر خون" از تاسوعا تا اربعین

علی فیضی ، با اشاره به اجرای پویش نذر خون حسینی همزمان با آغاز ماه محرم در خوزستان اظهار کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، تمامی پایگاه‌های اهدای خون استان خوزستان در شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، بهبهان، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر و اندیمشک فعال و آماده خون‌گیری از مردم و عزاداران حسینی هستند.

وی با اشاره به ساعات کاری دو مراکز اهدای خون در اهواز، افزود: پایگاه مرکزی انتقال خون در چهارشیر و پایگاه انتقال خون شماره ۲ واقع در امانیه جنب بیمارستان رازی در روزهای تاسوعا، عاشورا و  یازدهم محرم از ساعت ۸ صبح تا ۲۱  فعال هستند.

مدیرکل انتقال خون خوزستان تصریح کرد: طرح بزرگ نذر خون حسینی با رویکرد استفاده صحیح از ظرفیت فرهنگی مردم و به منظور پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اهداکنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده‌های خونی یاور انتقال خون هستند و انتظار داریم با اهدای خون در این ایام، یاری‌رسان بیماران نیازمند باشند.

فیضی با دعوت اهداکنندگان خون برای شرکت در پویش نذر خون  از تاسوعا تا اربعین گفت: به همه گروه‌های خونی نیاز داریم. نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی ادامه دارد و اهداکنندگان  تنها به تاسوعا و عاشورا اکتفا نکنند.

وی افزود: سامانه نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس nobatdehi.ibto.ir در دسترس است تا داوطلبان اهدای خون با اخذ نوبت در ساعاتی که مراکز خلوت‌تر است مراجعه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار