تردد بین شهر‌های خوزستان ممنوع نیست

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1400 | 09:49 ق.ظ
تردد بین شهر‌های خوزستان ممنوع نیست ولی اله حیاتی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تردد بین شهر‌های خوزستان بلامانع، ولی تردد بین استانی ممنوع است، گفت: طرح ممنوعیت خروج از استان از ظهر دیروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه آغاز شده و تا ۵ شهریور ماه ادامه دارد. او به مسدود بودن ورودی‌های خوزستان به روی خودرو‌های با پلاک […]

ولی اله حیاتی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تردد بین شهر‌های خوزستان بلامانع، ولی تردد بین استانی ممنوع است، گفت: طرح ممنوعیت خروج از استان از ظهر دیروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه آغاز شده و تا ۵ شهریور ماه ادامه دارد.

او به مسدود بودن ورودی‌های خوزستان به روی خودرو‌های با پلاک غیربومی اشاره کرد و بیان داشت: این خودرو‌ها تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به استان را ندارند، ضمن اینکه پلاک‌های بومی نیز نمی‌توانند از استان خارج شوند، بنابراین مردم از سفر خودداری کرده و با عوامل پلیس راه همکاری کنند.

حیاتی اظهار کرد: اداره‌های استان تا روز شنبه تعطیل هستند و اداره‌های ضروری تنها با یک سوم نیرو‌های خود اجازه فعالیت دارند، ضمن اینکه اصناف به غیر از گروه یک تعطیل بوده و سایر گروه‌های شغلی اجازه فعالیت ندارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته‌ای ذیل قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خوزستان به نام کمیته مراسم محرم و صفر با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی کار نظارت بر هیات‌های عزاداری را بر عهده دارد، گفت: مراسم عزاداری صرفاً باید در فضای باز برگزار شود و در مکان‌های مسقف ممنوع است، بنابراین از همه عزاداران حسینی و مسئولان هیات‌ها خواهشمندیم با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری در استان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: همکاران ما در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر هستند، همچنین دوربین‌هایی نصب شده در این مقاطع فعال شده اند و هرگونه تردد را ثبت می‌کنند و جریمه برای آن‌ها اعمال خواهد شد..

او اظهار داشت: در این مرحله اگر مالکان خودرو، جریمه خود را تا یک ماه پرداخت نکند قطعا میزان آن ۲ برابر می‌شود، بنابراین از هم استانی‌ها خواستار همکاری هرچه بیشتر با مسئولان برای قطع زنجیره ویروس کرونا هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار