بازدید سرپرست شهرداری اهواز از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1400 | 14:50 ب.ظ
بازدید سرپرست شهرداری اهواز از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر بامداد امروز عالیپور سرپرست شهرداری اهواز به همراه رییس و اعضای شورای شهر، معاون فنی، عمرانی و مدیران مناطق از پروژه های سطح شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت. سرپرست شهرداری اهواز در این بازدید به همراه ریاست و اعضای محترم شورای شهر که […]

بامداد امروز عالیپور سرپرست شهرداری اهواز به همراه رییس و اعضای شورای شهر، معاون فنی، عمرانی و مدیران مناطق از پروژه های سطح شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.
سرپرست شهرداری اهواز در این بازدید به همراه ریاست و اعضای محترم شورای شهر که از اولین روزهای کاری مجدانه و با تمام توان پیگیر مسائل و مشکلات شهر هستند از پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه و کارگاه قرارگاه خاتم که محل احداث سگمنت های این پروژه است بازدید کرد.
وی پس از آن از پروژه زیرگذر پردیس (سپنتا)، رینگ پل ششم مسیر فولاد تا سیصد دستگاه، مسیر ارتباطی پل نهم به خیابان علاف(مسیر خروجی پل نهم) حدفاصل خیابان فرشید دو تا میدان شهروند بازدید کرد.
عالی پور در خصوص این بازدید کفت: مدیریت شهری به همراه منتخبین مردم در شورای شهر ششم با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد و در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار