دستگیری رمال کلاهبردار در مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1400 | 22:04 ب.ظ
دستگیری رمال کلاهبردار در مسجدسلیمان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی   خوزستان گفت : پس از دریافت یک فقره پرونده نیابت قضائی از استان همجوار در خصوص کلاهبرداری با شگرد دعانویسی و رمالی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان مسجدسلیمان قرار گرفت. سرهنگ مختار حیدری افزود :  ماموران پلیس آگاهی شهرستان مسجدسلیمان […]

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی   خوزستان گفت : پس از دریافت یک فقره پرونده نیابت قضائی از استان همجوار در خصوص کلاهبرداری با شگرد دعانویسی و رمالی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان مسجدسلیمان قرار گرفت.

سرهنگ مختار حیدری افزود :  ماموران پلیس آگاهی شهرستان مسجدسلیمان با انجام اقدامات فنی و تخصصی هویت متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد :  متهم به همراه سایر اعضای خانواده با روش اعتماد سازی در بین مردم و همچنین ایجاد کانال‌های تلگرامی در فضای مجازی از شرایط و مشکلات خانوادگی شهروندان سوء استفاده کرده و از این طریق ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار