مردم خوزستان با پرهیز از تجمع و دورهمی به کادر درمان کمک‌ کنند

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1400 | 09:59 ق.ظ
مردم خوزستان با پرهیز از تجمع و دورهمی به کادر درمان کمک‌ کنند به گزارش کشاورزی پرس دکتر علی قمشی  اظهار داشت: ۱۸ ماه درگیر بیماری هستیم و مثل سایر نقاط کشور با تعداد زیادی مریض مواجه ایم اما با این وجود کادر پرستاری و پزشکان شبانه روز پای کار هستند. وی افزود: برای اینکه بیماری را به خوبی مدیریت کنیم تلاش شده تا بیمارانی که حال عمومی بهتری […]

به گزارش کشاورزی پرس دکتر علی قمشی  اظهار داشت: ۱۸ ماه درگیر بیماری هستیم و مثل سایر نقاط کشور با تعداد زیادی مریض مواجه ایم اما با این وجود کادر پرستاری و پزشکان شبانه روز پای کار هستند.

وی افزود: برای اینکه بیماری را به خوبی مدیریت کنیم تلاش شده تا بیمارانی که حال عمومی بهتری دارند به صورت سرپایی درمان شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: کمبود پرستار داریم ولی این کمبود به شکلی نیست که شرایط بحرانی باشد و از این لحاظ دچار مشکل شویم.

وی افزود: لازم است که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و از جمله ماسک زدن را جدی بگیرند تا عملا مجبور نشویم در شرایط بحرانی قرار بگیریم.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

عادی انگاری و کاهش سطح حساسیت مردم نسبت به همه گیری کرونا به عنوان یک آفت از عوامل اصلی و موثر در موج جدید شیوع ویروس است.

اکنون بیش از ۵۰ درصد موارد بیماری در استان خوزستان ناشی از نشست های خانگی است. تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

منبع ایرنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار