پیام تسلیت سرپرست شهرداری اهواز بمناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1400 | 21:42 ب.ظ
پیام تسلیت سرپرست شهرداری اهواز بمناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی السلام علیک یا أباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک عاشورا و تاسوعای حسینی مکتب انسان ساز و واقعه ای است که تاثیر آن تا ابدیت جاریست. شرح رویداد عاشورا شرح حقانیت تفکری است که انسان را آزادیخواه، ظلم ستیز و عدالت پرور می خواهد و تنها راه نجات و رستگاری بشریت را در پیروی […]

السلام علیک یا أباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک
عاشورا و تاسوعای حسینی مکتب انسان ساز و واقعه ای است که تاثیر آن تا ابدیت جاریست. شرح رویداد عاشورا شرح حقانیت تفکری است که انسان را آزادیخواه، ظلم ستیز و عدالت پرور می خواهد و تنها راه نجات و رستگاری بشریت را در پیروی از حق و ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی می داند.

حسین (ع) و یارانش آینه تمام نمای مردانگی و مکتب انسان سازی و مظهر ظلم ستیزی در طول تاریخند.

ما شیعیان به داشتن چنین پیشوا و الگویی مفتخریم و بر این باوریم که ماهیت پیام و قیام سیدالشهدا(علیه السلام) همان ماهیت اسلام اصیل و بی پیرایه ای است که پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) بر عالمیان عرضه کرد تا انسانها را از هرگونه ضلالت و جهالت دور نگه دارد.

عاشورا نمایش اوج عشق و اخلاص و صحنه بی بدیل فداکاری و غیرت است.
عاشورا شرح عشقی بی بدیل از وفاداری و مردانگی و حماسه جاویدی است که آسمان در برابر عظمت و قداست آن سر تعظیم فرود می آورد.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به شیعیان جهان در سراسر جهان، شهروندان با غیرت و شریف اهوازی و عموم آزاد اندیشان در سراسر گیتی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

علیرضا عالی پور
سرپرست شهرداری اهواز
محرم۱۴۰۰


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار