پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1400 | 15:00 ب.ظ
پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سازمان آب و برق خوزستان؛ متن پیام به شرح زیر می باشد: ۲۶ مرداد سال۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی، قدم به خاک میهن اسلامی خود گذاشتند. این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود […]

سازمان آب و برق خوزستان؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:

۲۶ مرداد سال۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی، قدم به خاک میهن اسلامی خود گذاشتند. این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف کنند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای از صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

اینجانب وظیفه دارم این روز عزیز را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، رزمندگان و آزادگان سرافراز به ویژه قهرمانان صبر و پایداری  سازمان آب و برق خوزستان و شرکتهای طرف پیمان و خانواده های ایشان تبریک و تهنیت بگویم و برای آنها از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و سعادت کنم.

 
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار