اورژانس خوزستان در بحران کرونا گرفتار مزاحمت‌های تلفنی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مرداد 1400 | 15:16 ب.ظ
اورژانس خوزستان در بحران کرونا گرفتار مزاحمت‌های تلفنی است به گزارش کشاورزی پرس  از اورژانس ۱۱۵ خوزستان دکتر فرهنگ کره بندی چهارشنبه اظهار داشت:۱۶ هزار تماس مزاحم تلفنی از ابتدای امسال تا پایان تیرماه در اورژانس ۱۱۵ خوزستان ثبت شده است. وی افزود:مزاحمت تلفنی چهار هزار مورد در طول یک ماه و فشار روحی بر کارکنان و ترافیک کاری بر پیکره دیسپاچینگ اورژانس اهواز غالب […]

به گزارش کشاورزی پرس  از اورژانس ۱۱۵ خوزستان دکتر فرهنگ کره بندی چهارشنبه اظهار داشت:۱۶ هزار تماس مزاحم تلفنی از ابتدای امسال تا پایان تیرماه در اورژانس ۱۱۵ خوزستان ثبت شده است.

وی افزود:مزاحمت تلفنی چهار هزار مورد در طول یک ماه و فشار روحی بر کارکنان و ترافیک کاری بر پیکره دیسپاچینگ اورژانس اهواز غالب شده است و پیگیری‌ها در این رابطه با هر ترفند نیز علاجی نداشته است.
کره بندی ادامه داد: یکی از مشکلات ناشی از مزاحمت‌های تلفنی، اعزام بی مورد آمبولانس و اتلاف هزینه‌ در صرف زمان، سوخت و انگیزه همکاران اورژانس است‌.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: یک مزاحمت تلفنی برابر است با تلف شدن یک همشهری درگیر در یک حادثه و چهار هزار مزاحمت در طول یک ماه با ناهنجاری یک جامعه مددجو برابر است.
۶۸ پایگاه جاده‌ای و ۴۴ پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعال هستند.

در حال حاضر ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع ایرنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار