شهادت مامور انتظامی شادگان در راه امنیت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مرداد 1400 | 14:54 ب.ظ
شهادت مامور انتظامی شادگان در راه امنیت فرماندهی انتظامی خوزستان اعلام کرد: مأمور ناجا که در راه امنیت مردم مجروح شده بود، در روز تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرماندهی انتظامی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “در روز تاسوعای حسینی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهیدی دیگر را در […]

فرماندهی انتظامی خوزستان اعلام کرد: مأمور ناجا که در راه امنیت مردم مجروح شده بود، در روز تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرماندهی انتظامی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “در روز تاسوعای حسینی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهیدی دیگر را در راه تأمین نظم و امنیت تقدیم کرد.

عده‌ای معاند در شهرستان شادگان در تاریخ دوم مردادماه با سوءاستفاده از مطالبات مردمی با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح گرم به سمت ماموران گشت نیروی انتظامی تیراندازی کردند که سروان “مالک رسولی نیک” مجروح و به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، امروز صبح در طلوع تاسوعای حسینی به پیشوای شهیدان کربلا پیوست.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است.

روحش شاد و یادش گرامی باد.”


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار