پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مرداد 1400 | 15:23 ب.ظ
پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت آقا امام حسین (ع) و یاران باوفایش بنام خداوند بخشنده و مهربان   اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْن وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْن وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْن وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن    نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تاثیر گذاشته است که هر […]
پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت آقا امام حسین (ع) و یاران باوفایش
بنام خداوند بخشنده و مهربان
 
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْن وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْن وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْن وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن 
 
نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تاثیر گذاشته است که هر سال با فرارسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان دشت کربلا در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.
 
محرم، وجدان همیشه بیدار تاریخ و گلوی هماره فریادگر زمان است. محرم، ماه پاسداری از حرمت انسان است. محرم، حریم ایمان و حصار قرآن است.
 
آری واقعه عاشورا و قیام آقا امام حسین (ع) و یاران باوفایش یک رویداد ساده و فراموش شدنی نیست، بلکه این قیام، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش و تفکر است. فرصتی ارزشمند برای آموختن مهم ترین درس های زندگی یعنی آزادگی، ذلت گریزی، ستم ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اسلامی است.
 
بی تردید مهم ترین عامل جاودانگی حادثه عاشورا و حرکت عظیم سیدالشهدا (ع)، زنده نگاه داشتن اسلام و مبانی ریشه‌ای و اعتقادی آن است و قدر مسلم اگر نگاه نافذ امام حسین (ع) و دور اندیشی ایشان نبود چه بسا امروز با این صلابت و هیبت، در جهان معاصر از شریعت اسلام جز نامی باقی نمی‌ماند و تدبیر دشمنان در عقیم ساختن دین مبین اسلام به ثمر می‌نشست.
 
اینجانب فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را تسلیت و تعزیت عرض نموده و ان شاءالله خداوند متعال همه ما را از عنایات حضرت سیدالشهدا (ع) در این دنیا و شفاعت ایشان در سرای آخرت بهره‌مند نماید.
 
 
ومن الله التوفیق
امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار