افتخار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 مرداد 1400 | 20:51 ب.ظ
افتخار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع با شهید “مالک رسولی‌نیک” گفت: عهد می‌بندیم که در راستای تامین امنیت مردم و ملت عزیزمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم. سرهنگ مختار حیدری در حاشیه مراسم وداع با شهید مالک رسولی‌نیک که امروز (۲۸ مردادماه) در شهرستان شادگان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز […]

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع با شهید “مالک رسولی‌نیک” گفت: عهد می‌بندیم که در راستای تامین امنیت مردم و ملت عزیزمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم.

سرهنگ مختار حیدری در حاشیه مراسم وداع با شهید مالک رسولی‌نیک که امروز (۲۸ مردادماه) در شهرستان شادگان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت اباعبدالله حسین(ع) و یاران فداکارش، اظهار کرد: همکار عزیزمان سروان “مالک رسولی‌نیک” عزیز از کارکنان مجاهد، سخت‌کوش، مومن و انقلابی نیروی انتظامی که فرماندهی پاسگاه خنافره شادگان را عهده‌دار بود در درگیری با اشرار مسلح و معاندین در دوم مردادماه مجروح شد و دیروز در تاسوعای حسینی به رغم تلاش‌های پزشکان به فیض شهادت نائل گشت.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ما به عنوان همکاران شهید، وظیفه خود می‌دانیم که از ایثارگری‌ها و صبوری‌های خانواده این شهید تشکر کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: عهد می‌بندیم که در راستای تامین امنیت مردم و ملت عزیزمان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیم.

وی افزود: همان گونه که این شهید والامقام برای تامین امنیت از جان گذشتگی نشان داد، کارکنان نیروی انتظامی حتی با فدای جان خود در راه خواسته به حق مردم و در مقابل با اشرار و معاندین همان گونه که تا کنون نظم و امنیت عمومی را حراست کردند، ما همکاران این تعهد را می‌دهیم که از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است، گفت: ان‌شاءالله امنیتی که شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران است را تامین کنیم.

 شهید سروان “مالک رسولی‌نیک” فرمانده پاسگاه خنافره شادگان، در جریان حوادث مربوط به تنش آبی در خوزستان، دوم مردادماه هدف تیراندازی قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد و علی رغم تلاش‌های پزشکان، روز گذشته به فیض شهادت نائل آمد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار