برگزاری مراسم شام غریبان و تشییع شهید گمنام با حضور سرپرست شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 29 مرداد 1400 | 15:17 ب.ظ
برگزاری مراسم شام غریبان و تشییع شهید گمنام با حضور سرپرست شهرداری اهواز برگزاری مراسم شام غریبان و تشییع شهدای گمنام با حضور سرپرست شهرداری اهواز شب گذشته در دهمین شب از محرم الحرام مراسم شام غریبان با حضور علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در محل یادمان بین الحرمین برگزار شد. در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور با شکوه عاشقان امامت […]

برگزاری مراسم شام غریبان و تشییع شهدای گمنام با حضور سرپرست شهرداری اهواز

شب گذشته در دهمین شب از محرم الحرام مراسم شام غریبان با حضور علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در محل یادمان بین الحرمین برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور با شکوه عاشقان امامت و ولایت برگزارشد پیکر دو تن از شهدای دفاع مقدس نیز تشییع شد.

برپایه این گزارش مراسم شام غریبان شب گذشته به میزبانی شهید گمنام دفاع مقدس با شور و دلدادگی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) همراه بود
چرا که شهدا همچون مولا و مقتدایشان امام حسین(ع) برای ما چراغ هدایتی هستند که راه را گم نکنیم و بیشتر بیندیشیم.

در این شب‌ها در یادمان شبهای بیادماندنی بین الحرمین به وضوح می‌توان دید که عاشورا یک حادثه زودگذر نیست و تا پایان تاریخ این نهضت پایدار خواهد ماند. امسال هم عزاداران حسینی در قالب هیات‌های مذهبی در سایه شیوع کرونا با اتخاذ تدابیر بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های پیشگیرانه یاد شهدای کربلا را زنده نگه داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار