رئیس مجمع‌ نمایندگان خوزستان

ممکن است برخی وزرای پیشنهادی رای نگیرند / خوزستانی‌ها شنبه درباره وزیر نیرو تصمیم می‌گیرند

تاریخ انتشار: جمعه 29 مرداد 1400 | 16:22 ب.ظ
ممکن است برخی وزرای پیشنهادی رای نگیرند / خوزستانی‌ها شنبه درباره وزیر نیرو تصمیم می‌گیرند رئیس مجمع‌ نمایندگان خوزستان گفت: ما در مجلس به دنبال همکاری و همراهی با دولت آقای رئیسی هستیم اما در این میان ممکن است برخی از وزرای پیشنهادی نتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.

 

ممکن است برخی وزرای پیشنهادی رای نگیرند / خوزستانی‌ها شنبه درباره وزیر نیرو تصمیم می‌گیرند

عبدالله ایزدپناه با اشاره به نظر مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص وزرای پیشنهادی نیرو، نفت و جهاد کشاورزی اظهار کرد: وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند و این برنامه مورد بررسی قرار گرفته‌ است. برآیند این بررسی‌ها و اعلام برنامه‌های وزرا، آرایی است که نمایندگان به هر وزیر پیشنهادی می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه در روز شنبه رای‌گیری انتخاب وزرای پیشنهادی دولت آقای رئیسی در پیش است، مجمع نمایندگان خوزستان جلساتی را با وزاری پیشنهادی برگزار کرد.

رئیس مجمع‌ نمایندگان خوزستان گفت: ما در مجلس به دنبال همکاری و همراهی با دولت آقای رئیسی هستیم اما در این میان ممکن است برخی از وزرای پیشنهادی نتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.

وی افزود: نمایندگان، وزرای پیشنهادی را از نظر عملکرد مدیریتی، سوابق و برنامه‌ها بررسی خواهند کرد و اگر به نتیجه برسند که وزیر پیشنهادی در حد یک وزارت‌خانه نیست، قطعا رای اعتماد نخواهند داد.

ایزدپناه با اشاره به وزرای پیشنهادی نیرو، نفت و جهاد کشاورزی و نقش این وزرا در شرایط استان خوزستان گفت: مجمع نمایندگان با این سه وزیر پیشنهادی جلساتی را برگزار کرده و همه برنامه‌های این افراد را رصد کرده است.

وی بیان کرد: هر سه وزیر پیشنهادی انسان‌های خوبی هستند. وزیر پیشنهادی نفت از بدنه نفت و وزیر جهاد کشاورزی نیز انسانی با تدبیر و شناخته شده است. وزیر نیرو نیز پیش از این سابقه وزارت داشته است.

رئیس مجمع‌ نمایندگان خوزستان افزود: نظر مجمع نمایندگان خوزستان نسبت به وزرای پیشنهادی نفت و جهاد کشاورزی مثبت است اما در جلسه روز شنبه در خصوص وزیر نیرو تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی گفت: روز شنبه پس از نشست با وزیر پیشنهادی نیرو به جمع‌بندی خواهیم رسید و برآیند کار، نظر مجمع نمایندگان خوزستان نسبت به وزیر پیشنهادی نیرو خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار